Content Guru Kennisevent Klantcontact

6 oktober - Aviodrome, Lelystad

67% van de Nederlandse bedrijven beschouwt het verbeteren van hun Customer Experience als een topprioriteit. Maar voor veel bedrijven is een optimale CX een uitdaging. Hoe verbeteren bedrijven hun Customer Experience? Hoe betrek je klantenservice medewerkers hierbij? En welke technieken gebruiken we hiervoor?

Tijdens het Content Guru Kennisevent gaan we met diverse (internationale) sprekers en dagvoorzitter Menno Lanting de discussie aan hoe technologie kan worden ingezet om de betrokkenheid van medewerkers te ondersteunen en de CX te versterken voor een hogere NPS.  Aan de hand van presentaties en workshops wordt je geïnformeerd en geïnspireerd waarbij de nieuwste technieken op het gebied van klantcontact voor een optimale CX worden getoond.

Meld je aan voor het Content Guru Kennisevent over CX,EX en klantcontact en ontdek de nieuwste technieken voor de beste klantervaring. ONTDEK de laatste technische trends in klantcontact,  INSPIREER uw medewerkers met handige tips & trics en INNOVEER met de nieuwste klantcontact oplossingen voor een optimale klantervaring!

 

Meld je hier aan:

Programma Kennisevent Klantcontact

6 oktober, 12.00 - 17.00

Hoe kom je tot een betere klantervaring?
Menno Lanting

Menno Lanting geldt als dé expert op het gebied van de impact van de snel veranderende wereld op leiderschap, innovatie en hoe wij werken. Als host van het Kennisevent geeft hij zijn visie op de faalfactoren van de digitale transformatie. Ook geeft hij een heldere route naar een betere klantervaring en schetst dit aan de hand van aansprekende cases en praktische modellen.

Is klantcontact en neuromarketing een perfecte combinatie?
Chantal van den Berg

Hoe krijg ik anderen in mijn richting? Hoe kan ik met neuromarketing zowel de EX als de CX naar een hoger niveau brengen?

Het wordt gegarandeerd makkelijker en leuker als je hiervoor de breintechnieken vanuit neuromarketing inzet. 95 % van onze beslissingen wordt namelijk genomen door het onbewuste deel van het brein. Het is dus de kunst om deze aan te spreken.

Drs. Chantal van den Berg (1971) is full time spreker en adviseert het bedrijfsleven met haar praktische uitwerking van Neuromarketing. Daarnaast is ze een veelgevraagd deskundige bij onderzoeken binnen hogescholen en universiteiten. Door haar 15- jarige management- en directie-ervaring weet ze als geen ander hoe je Neuromarketing ook op klantcontact is toe te passen.

 

Hoe heeft het grootste electriciteitsnetwerk in de UK de beste NPS score behaald?

Sam Fuller & Alex Williams

     

Uk Power Networks is het grootste electriciteitsnetwerk in de UK en leveren stroom aan meer dan 20 miljoen bewoners. Hoe is het UKPN gelukt om een CSAT (NPS)-score te behalen van 9 uit 10? Hoe zorgen ze dat de respons tijd minder dan 3 seconden is? Hoe monitoren ze gepersonaliseerde data?

Sam Fuller, Customer Succes Director Content Guru (linker foto) vertelt samen met Alex Williams, Contact Center Manager UKPN, over de geweldige stappen die de klantenservice van UKPN heeft gezet om hun CX en EX te verbeteren in deze moeilijke tijden.

 


Partners Kennisevent

   


 

© 2021 CONTENT GURU BV