Wat is de impact van een transitie op privacy, klantcontact, data, mensen en processen. Experts delen kennis op 11 oktober
Click here to view this message in a browser window.

In deze speciale storm Benelux Update delen wij graag artikelen en vlogs van een aantal sprekers op het Kennisevent 'Transitie naar de Cloud' op 11 oktober. Tijdens dit event praten gastsprekers van o.a. Microsoft, ENGIE, Randstad, Uw Huismeester en meer u bij over o.a. ontwikkelingen in technologie, waarom veranderen soms noodzakelijk is, delen praktijkvoorbeelden van een migratie, wat belangrijke security-aspecten zijn, hoe men modulair kan bouwen aan optimaal klantcontact en de geheimen van optimaal Workforce Intelligence voor een efficiënt contactcenter worden onthuld.

Meer info en aanmelden.

Omnichannel aanpak bij ENGIE

Hoe dragen cloudapplicaties bij aan een wendbaar ENGIE 

Een energiebedrijf dat beter kan inspelen op thema’s rond energie die bij klanten leven, kan het verschil maken. ENGIE onderscheidt zich niet alleen op prijs.
Lees meer >

Vol vertrouwen in de Cloud

Microsoft: Vol vertrouwen in de Cloud

De cloud is ‘here to stay’. Steeds meer bedrijven maken gebruik van steeds meer verschillende clouddiensten, en slechts een paar hebben een full cloud strategie.
Lees meer >

Verandering is geen feestje

Randstad: Verandering is geen feestje

Iemand die u zegt dat veranderen leuk is, is waarschijnlijk een verandermanager. Veranderen is geen feestje, maar soms wel een noodzakelijk kwaad!
Lees meer >

Jan de Jong Randstad

Vlog van Jan de Jong (Randstad)

Geeske te Gussinklo KSF

Vlog van Geeske te Gussinklo (Klantenservice Federatie)

Willem van den Brink PlanMen

Vlog van Willem van den Brink (PlanMen)

Copyright © 2017 Content Guru
Maanplein 20, Den Haag 2516 CK
www.stormklantcontact.com
 
Wilt u niet langer e-mails ontvangen van Content Guru, dan kunt u zich hier afmelden.