Click here to view this message in a browser window.

MEI 2017

De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. In de storm Benelux Update informeren wij u hier graag over en inspireren wij u met concrete artikelen en praktijkvoorbeelden.

We hebben twee leuke vacatures bij Content Guru:

Klantcontact vanuit de cloud

Expertgroep: Welke keuzes maakt u voor techniek?

U heeft als contactcenter manager steeds meer te maken met keuzes voor technologie, maar heeft u voldoende kennis om de juiste besluiten te maken?
Lees meer >

Fleurop

Fleurop wil WOW effect bij ontvanger bloemen

Optimaal klantcontact is een belangrijk onderdeel van hun bedrijfsstrategie en doelstellingen. Hoe richten ze dit in en met welke ingredi├źnten?
Lees meer >

Kennisevent Cloud en Klantcontact

Save the date: Kennisevent Cloud en Klantcontact

Na het druk bezochte event van vorig jaar pakken we op 11 oktober 2017 door met dit unieke kennisevent. Zet deze datum alvast in uw agenda.
Lees meer >

Klantcontact vanuit de Cloud

Cloud is de oplossing voor uitdagingen in klantcontact

In dit paper leggen we uit wat cloud precies is, hoe cloudtechnologie zich ontwikkelt en wat de kansen van cloud zijn voor klantcontact. Krijg tips hoe te migreren naar de cloud.
Lees meer >

UK Power Networks Callcenter

De beste service verlenen als 20 miljoen klanten bellen

De energiemarkt in het Verenigd Koninkrijk is zeer competitief, met een zeer strikte regelgeving. Een uitstekende klantenservice is voor hen dan ook een kritische differentiatie.
Lees meer >

Customer Engament

Taak van de Overheid is de burger optimaal bedienen

Het Zorginstituut Nederland zorgt ervoor dat de gezondheidszorg in Nederland goed, beschikbaar en betaalbaar is en blijft. Optimale bereikbaarheid en dienstverlening is cruciaal
Lees meer >

Copyright ┬ę 2017 Content Guru
Maanplein 7, Den Haag 2516 CK
www.stormklantcontact.com
 
Wilt u niet langer e-mails ontvangen van Content Guru, dan kunt u zich hier afmelden.