Click here to view this message in a browser window.

FEBRUARI 2017

De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. In de storm Benelux Update informeren wij u hier graag over en inspireren wij u met concrete artikelen en praktijkvoorbeelden.

Klantcontact vanuit de cloud

De toekomst van klantcontact ligt in de cloud

In dit white paper leggen we uit wat cloud nu precies is, hoe cloudtechnologie zich ontwikkelt en wat de kansen van cloud zijn voor klantcontact.
Lees meer >

Hanwha kiest storm

Hanwha kiest storm voor haar internationale klantenservice

Internationaal technologiebedrijf Hanwha Techwin Europe gaat storm gebruiken voor haar globale contactcenter-netwerk.
Lees meer >

Parkmobile kiest storm

Klantcontact moet net zo eenvoudig zijn als parkeren

Parkmobile heeft gekozen voor storm om zo alle inkomende klantvragen, via welk kanaal dan ook, slim door te routeren en af te handelen.
Lees meer >

DMG Consulting benoeming

Content Guru benoemt als toonaangevende cloud contactcenter leverancier

Content Guru is in het DMG Consulting ‘Cloud – Based Contact Center Infrastructure Market Report 2016-2017’ wederom benoemd als toonaangevend.
Lees meer >

Partnership Content Guru en Verint

Content Guru en Verint gaan samenwerken

Content Guru gaat de klantrelatieoplossingen van Verint – voor o.a. personeelsoptimalisatie – aanbieden als geïntegreerd klantrelatiepakket in de cloud.
Lees meer >

Animatie storm

Animatie Dit is storm - flexibele en schaalbare cloud contactcenter-oplossing

storm is een ‘uiterst schaalbaar’ platform waarmee organisaties op elk gewenst moment van de dag, via elk apparaat of kanaal, optimaal bereikbaar zijn.
Bekijk animatie >

Copyright © 2017 Content Guru
Maanplein 20, Den Haag 2516 CK
www.stormklantcontact.com
 
Wilt u niet langer e-mails ontvangen van Content Guru, dan kunt u zich hier afmelden.