Click here to view this message in a browser window.

JANUARI 2017

De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. In de storm Benelux Update informeren wij u hier graag over en inspireren wij u met concrete artikelen en praktijkvoorbeelden.

Zo heeft Content Guru een whitepaper met recent Gartner onderzoek ontwikkeld dat adviseert over hoe organisaties hun contactcenter functies en opkomende technologie├źn kunnen combineren om zo het verschil te maken.

IoT

IoT vraagt om cloud-gebaseerde customer service

Het internet of things: goed voor 50 tot 100 miljard connected apparaten in 2020. Is dat realistisch? En wat is de impact van het internet of things op customer service?
Lees meer >

CCW2017

Bezoek Content Guru op de CCW 2017 in Berlijn

Ook dit jaar neemt Content Guru deel aan de CCW, het grootste internationale event voor contactcenter management in Europa van 20-23 februari.
Lees meer >

Slim pieken in het contactcenter

Vlog Slim pieken in het contactcenter

U kent het wel, lange wachttijden. Door een calamiteit of storing zijn er veel mensen die tegelijkertijd uw organisatie willen bereiken. Hoe richt u dat in?
Lees meer >

Copyright ┬ę 2017 Content Guru
Maanplein 7, Den Haag 2516 CK
www.stormklantcontact.com
 
Wilt u niet langer e-mails ontvangen van Content Guru, dan kunt u zich hier afmelden.