Click here to view this message in a browser window.

DECEMBER 2016

De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. In de storm Benelux Update informeren wij u hier graag over en inspireren wij u met concrete artikelen en praktijkvoorbeelden. Zo zijn nieuwe vlogs opgenomen die u helpen bij het efficiënter inrichten van uw contactcenter.

2016 was voor Content Guru een goed jaar waarin we meerdere Awards hebben gewonnen. 

Wij bedanken u voor dit jaar en wensen u prettige feestdagen en alvast een gelukkig 2017!

Techies & Talkies

Een goed huwelijk tussen 'techies & talkies' is de basis

Telefoon, social media, mail, web, chat en wat organisaties nog te wachten staat aan nieuwe kanalen: klanten bepalen zelf op welke manier en wanneer zij bedrijven of instellingen benaderen.
Lees meer >

Customer Engagement Hub

Whitepaper over Customer Engagement Hub

Content Guru’s nieuwste whitepaper met recent Gartner onderzoek over hoe u klantervaring voor uw organisatie naar het volgende niveau kan brengen.
Lees meer >

Integreer Front- en Backoffice

Integreer Front- en Bckoffice in uw Contactcenter

Al lange tijd zeggen veel directies dat de klant centraal moet staan. Echter is dit, helaas, nog steeds vaak niet de realiteit. De klant is nu eenmaal veeleisend. Maar hoe kunt u dit verbeteren?
Lees meer >

Copyright © 2016 Content Guru
Maanplein 20, Den Haag 2516 CK
www.stormklantcontact.com
 
Wilt u niet langer e-mails ontvangen van Content Guru, dan kunt u zich hier afmelden.