Click here to view this message in a browser window.

NOVEMBER 2016

De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. In de storm Benelux Update informeren wij u hier graag over en inspireren wij u met concrete artikelen en praktijkvoorbeelden.

Zo zijn we verheugd dat we wederom door IT onderzoeks- en adviesbureau Gartner benoemd zijn als Challenger in de Magic Quadrant voor Contact-Center-as-a-Service.

Een nieuwe editie van RedNews, de nieuwsbrief van de Redwood Technologies Group, is verschenen. Hierin vindt u o.a. een case met Zorginstituut Nederland, kantoor uitbreiding in Italië en een interview met de Country Manager van Content Guru in de Benelux. 

Gartner CCaaS Magic Quadrant

Download de 2016 Gartner Magic Quadrant for CCaaS West-Europa

Gartner erkend het storm-platform van Content Guru als een zeer schaalbare contact center oplossing met sterke maatwerk- en automatiseringsmogelijkheden.
Lees meer >

Nieuwe technologie in klantcontact

De grote transitie: over nieuwe technologie in klantcontact

In klantcontact staat de mens centraal en wordt hij ondersteund door technologie. Juist die technologie is razendsnel aan het veranderen. 
Lees meer >

Klantcontact en IT

Klantcontact en IT:
Verbinden en kennis uitwisselen 
 

Veel veranderingen in klantcontact hebben te maken met IT. Denk aan reserveringssystemen die verouderd zijn en vernieuwd moeten worden. 
Lees meer >

Copyright © 2016 Content Guru
Maanplein 7, Den Haag 2516 CK
www.stormklantcontact.com
 
Wilt u niet langer e-mails ontvangen van Content Guru, dan kunt u zich hier afmelden.