Click here to view this message in a browser window.
Storm Benelux Update

SEPTEMBER 2016

De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. In de storm Benelux Update informeren wij u hier graag over en inspireren wij u met concrete artikelen en praktijkvoorbeelden.

Heeft u zich al aangemeld voor het Kennisevent: Transitie naar de Cloud op 11 oktober?

Pricewise storm klantcase

Kennisevent Transitie naar de Cloud: Techniek, mensen en ontwikkelingen

Sprekers van o.a. KPN IoT, Olympia, Planmen, TNS-NIPO praten u op bij over de toekomst van klantbeleving, WFM en de invloed van IoT op klantcontact.
Lees meer >

Technologie

Technologie maakt de menselijke rol in klantcontact nog belangrijker

De ontwikkelingen in klantcontact gaan de laatste jaren sneller dan ooit. Wat betekent dit voor de verhouding mens/technologie in klantcontact?
Lees meer >

De vijf slechtste redenen

Met storm Cloud Contact Center zijn we nu 100% bereikbaar  

Flexibiliteit, transparantie, stabiliteit en inzicht in de effectiviteit van de servicedesk waren voor KPN Werkplek de redenen voor het contactcenter. 
Lees meer >

Storm
Fleurop
PIM

Storm biedt alles op het gebied van klantcontact

storm is het grootste communicatie-integratieplatform ter wereld. Download de infographic en bekijk welke voordelen storm uw organisatie kan opleveren. 
Lees meer >

Fleurop en storm: optimale bereikbaarheid verzekerd

“Door het inzetten van slimmere routering wordt 33% van het verkeer nu op basis van herkenning automatisch gerouteerd." Leon Siepman, ICT-manager van Fleurop, vertelt.
Lees meer >

11 oktober: Corporates en startups; het ideale huwelijk?

Wat kunnen corporates en start-ups van elkaar leren als het gaat om innovatie? En hoe kunnen ze samenwerken om succesvol innovaties in de markt te zetten?
Lees meer > 

Copyright © 2016 Content Guru
Maanplein 7, Den Haag 2516 CK
www.stormklantcontact.com
 
Wilt u niet langer e-mails ontvangen van Content Guru, dan kunt u zich hier afmelden.