Click here to view this message in a browser window.
Storm Benelux Update

AUGUSTUS 2016

De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. In de storm Benelux Update informeren wij u hier graag over en inspireren wij u met concrete artikelen en praktijkvoorbeelden.

Kennisevent 'Transitie naar de Cloud: techniek, mensen en ontwikkelingen' 
Interessante gastsprekers, van o.a. KPN IoT, TNS-NIPO, Olympia, Planmen en Zorginstituut Nederland, delen op 11 oktober praktijkcases, trends én ontwikkelingen die ze dagelijks tegenkomen. Daarbij beroeren ze de onderwerpen techniek, (functionele) wensen van gebruikers en klanten en de veranderingen in de belangendriehoek; tevreden medewerkers, tevreden klanten en een efficiënte bedrijfsvoering.

We zoomen tevens in op nieuwe ontwikkelingen en technieken die een grote rol (gaan) spelen binnen klantcontact, zoals het Internet of Things. Een gevarieerd kennisevent die u niet mag missen. Het vindt plaats bij Inn-Style in Maarssen. Medio volgende week is het programma definitief. U kunt zich echter wel al aanmelden door een e-mail te sturen naar mvo@contentguru.nl.

Pricewise storm klantcase

Consument profiteert optimaal van bereikbaarheid en service Pricewise

Een verouderde telefonieomgeving in combinatie met de groei van Pricewise en klanten, maakte een nieuwe koers noodzakelijk om de bereikbaarheid te verbeteren. storm bood uitkomst.
Lees meer >

IoT en de impact op klantenservice

De impact van Internet of Things (IoT) op klantenservice

Het Internet of Things gaat een enorme impact op klantenservice en de klantervaring hebben. Bedrijven moeten namelijk ook service gaan verlenen op basis van real-time gegevens.
Lees meer >

De vijf slechtste redenen

De vijf slechtste redenen om uw huidige Contact Center-oplossing te behouden

Op een bepaald moment realiseert u dat uw huidige Contact Center-oplossing niet geheel meer voldoet. Huiverig voor de gevolgen van het overstappen naar een nieuw systeem houdt u tegen.
Lees meer >

Eerste indruk is bepalend in klantcontact
Vlogs Klantcontact
Whitepaper Klantherkenning

Eerste indruk is bepalend in klantcontact

Elke dag maken we eindeloos veel beslissingen. Vinden we iets goed of slecht. Zo ook in klantcontact. De eerste indruk is bepalend. Maar hoe ga je daar nu mee om als customer service? 
Lees meer >

Videoblogs Trends en ontwikkelingen in klantcontact

Er gebeurt veel in de markt rond klantcontact. Content Guru biedt u via diverse vlogs inzicht in de mogelijkheden en bovenal voordelen van een goede klantcontactstrategie.
Lees meer >

Download whitepaper 'De optimale vorm van klantherkenning'

Deze whitepaper biedt u inzicht en handvatten naar een optimale vorm van klantherkenning voor uw organisatie. Bewustwording en probleemherkenning is noodzakelijk.  
Lees meer > 

Copyright © 2016 Content Guru B.V.
Maanplein 7, 2516CK Den Haag
www.stormklantcontact.com
 
Wilt u niet langer e-mails ontvangen van Content Guru, dan kunt u zich hier afmelden.