Click here to view this message in a browser window.
Storm Benelux Update

MEI 2016

De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. In de storm Benelux Update informeren wij u hier graag over en inspireren wij u met concrete artikelen en praktijkvoorbeelden.

Een aantal highlights van de afgelopen maand: 

Klantherkenning

MoneYou: Gefaseerd groeien naar optimaal klanctontact

Gianni Debipersad, Business Information Manager bij MoneYou, vertelde over deze gefaseerde verandering tijdens een sessie van de Multichannel Conference.  
Lees meer >

MoneYou

Customer Service en het Internet of Things

Customer Service staat nu voor de grootste verandering: Service verlenen op basis van real-time gegevens die gegenereerd worden door voorwerpen of apparaten.
Lees meer >

 

Zilverlijn bus

Hoe de Customer Service verandert in 2016

Deze drie ‘technieken’ gaan invloed uitoefenen op de communicatie met organisaties en hun Customer Service: NFC, RCS en WebRTC.
Lees meer >

Keuzes maken
IoT
Vlogs

Ligt uw contactcenter op
koers van de doelstellingen

Voor de optimalisatie van klantcontact en customer experience binnen het contactcenter is er één conclusie: 
“Kan het niet worden gemeten, kan het niet worden beheerd.”
 
Lees meer >

De techniek
en klantcontact

In klantcontact staat de mens centraal en wordt hij ondersteunt door de techniek. In dit artikel de technieken die het klantcontact veranderen of veranderd hebben de laatste jaren. 
Lees meer > 

De stormachtige groei van het 
Internet of Things

De stormachtige groei van het ‘Internet of Things’ (IoT) heeft geleid tot een groot aantal intelligente apparaten die in staat zijn om allerlei zaken in de gaten te houden.
Lees meer > 

Copyright © 2016 Content Guru BV
Maanplein 7, 2516 CK Den Haag
www.stormklantcontact.com
 
Wilt u niet langer e-mails ontvangen van Content Guru, dan kunt u zich hier afmelden.