Click here to view this message in a browser window.
Storm Benelux Update

VERBIND MENSEN MET INFORMATIE

Hierbij ontvangt u de eerste editie van de storm Benelux Update. 
De ontwikkelingen in klantcontact gaan razendsnel. In deze nieuwsbrief informeren wij u graag over deze ontwikkelingen en inspireren wij u met concrete artikelen en praktijkvoorbeelden. Een optimaal ingerichte klantenservice is immers van groot belang.
Content Guru heeft daarnaast een nieuwe website waarin we onze ervaringen, content en klantcases met u delen: www.stormklantcontact.com. 

Klantherkenning

Whitepaper: De optimale vorm van klantherkenning

Wilt u handvatten hoe u een optimale vorm van klantherkenning realiseert binnen uw eigen capaciteiten en in uw eigen tempo? 
Lees meer >

Sodexo

Praktijkcase contactcenter van Sodexo

Leroy Zebeda, Manager Customer Servicedesk, vertelt over zijn positieve ervaringen met het storm-platform voor hun contactcenter. 
Lees meer >

 

Proactief klantcontact

De mogelijkheden van proactief klantcontact

Organisaties zijn over het algemeen ingericht op inkomend (reactief) klantcontact. Klanten nemen zelf contact op.
Lees meer >

Klantbeleving maakt het verschil
IVR
Help wie is er bereikbaar?

Klantbeleving maakt het verschil

Onderscheidend zijn op het gebied
van klantcontact en klantbeleving is een kunst.
Lees meer >

Klantenservice optimaal inrichten

Bied uw klanten volledige toegang tot alle beschikbare media, garandeer 24/7 beschikbaarheid. Lees meer > 

Help wie is er bereikbaar?

Briefjes op de telefoon, een A4-tje op het prikbord, mailtjes en berichtjes op een intranet. Lees meer > 

Copyright © 2016 Content Guru BV
Maanplein 7, 2516 CK Den Haag
 
Wilt u niet langer e-mails ontvangen van Content Guru, dan kunt u zich hier afmelden.